Friday 13 May 2011

exam+home sweet home !

haaaaa...lme naw tak edit blog. maap ye sayangku, kebzaan lepas balek uma. kat uma lak internet tah mcm hape je. ni pun terpakse keluo kejap nyinggah ke cc berdekatan. entry kli nih xde la icon2 yg comel2. hmm

hah lega yang teramat sangat lah kan lepas2 abeh exam. bilik da mcm tongkang pecah je pn. ikutilah liku-liku saat2 aku exam ritu. haha.

see. 1st time bilik mcm nih. haha !
*study konon2 mcm rak sangat.
tp dekan sekali pn xpnh dpt. ngee~


1st day !

last day !

poyo2 je tu. lepas2 abes exam jumaat yg lepas, bapak aku da tercongok kt bawah blok tggu aku balek dari exam. hah, best kn. haha. nseb baek adik yg no 3 ikot skli. leh la nk tolong2 agkt barang kn. punye la banyak. yang datang jemput aku, bapak ngn adik je sebb klo bawak stu family, komfem2 la xmuat kete tu ha ngan barang2 aku sesje.



then, home sweet home !

ni la teratak kami sekeluarga. :)


aktiviti pepagi lepas kemas uma. *poyo !

aku dok berenjoy2an smggu je kt uma. nex week da stat li. yg sdeyny xjadi dok uma sewa ! berulang alik je la dr uma ke tempat kerja. tp leh jimat dwet elaun. minyak kete, mak nk support. heaven ! haha. nk g tempat krj tu dlm setengah jam sampai la. da 2 hari aku praktis try bawak kete g sne. excellent woh! harap-harap nex sem ade la peluang aku nk bawak kete g UMP sne. kn mak kn. mak baek kn. ngee~

2 comments:

  1. nt sokmo sokmo update blog. nak update pasal kawan2 yang dok jauh. hee.

    ReplyDelete
  2. insyaAllah sekirany internet mmbenarkn sy brbuat demikian. hoho :)

    ReplyDelete