Thursday 9 February 2012

cuti-cuti !

assalamualaikum blog ! first post entry untuk tahun 2012 ! yay ! wahhh. lame gile kot xupdate. mcm2 da ade dalam kepala otak ni tapi ape kan daye, malas bebeno nak mengarang pepanjang ! tetiba rini tergerak hati lak nak update lepas tgok adik aku beriye mengupdate blog beliau semalam. :)

sekarang ni aku sedang mencutikan diri, sSEBULAN ! tapi da nak abes cuti da. ahad ni balek U. belajar balek. siyes weh ! memang tak nak balek sangat-sangat yang terlampau sangat-sangat yang melampau sangat dah ni ! haih. dengan project final year lagi. adoi la. dah, lupekan bai. lupekan dulu. fuhh ~~

hah, ni nak cite yg best2 je. sepanjang2 dok uma, mcm2 jugak la kan aktivitas aku termasuk tido melebihi 10 jam, makan melebihi 4-5 kali sehari. tu belum kira berapa pinggan. sebab tu la berat aku naek gile mendadak ! Hoho !

ha, see see. dulu 48-54kg, skrg dah 58kg beb !
gile bapak sehat dok uma. HAHA !

antara aktivitas laen, NOVEL ! haha ! last aku pegang novel tyme sekolah kot. itupun sebab terpaksa ! pasir salak la, putera gunung tahan la. sekarang ni layan novel jejiwang punye sampai tak tdo malam ! haha ! status facebook aku pun sekarang da laen mcm je. berbunga-bunga. hehe :p


novel-novel ni aku bace seminggu je.

next aktivitas ! cinema ! time2 cuti ni mcm2 cite yg kua. tp aku sempat g tgok 2 cite je.

sumpahan kum kum.

poster yang konon2 mengerikan.

dgn hantu2 sekali ternganga. haha

NEXT,


dua-dua cite ni tak tau la nak ckp best ke xbest tah. tapi bagi aku, ade yg lagi best daripada dua-dua2 cite ni. aku pergi tgok dengan si dia. si dia ni pulak agak tak berani sikit. *kang kalau cakap penakut, dy marah pulak. hehe*. masa tgok cite ni, lagi-lagi underworld, bunuh sane, bunuh sini, si dia punya tersentap-sentap la tak boleh tengok darah. muka pucat ! HAHA ! mse tgok cerita hantu pun mcm tu. hoho. sayang dia lebih la sebab sudi temankan aku tengok cite-cite mcm tu even tak berapa nak berani kan. thanks ye. hehe :)

akhir kata, tak tau nak mengarot ape lagi dah. SEKIAN ! peace ! wassalam. :p

0 comments:

Post a Comment