Thursday 6 October 2011

wedding ceremony :)

hai hai ! dalam post yg lepas aku ade mention pasal sedara-mara dtg berkampung kat uma aku kan? motif mereka datang, pakcik aku kawen. majlisnya berlangsung di Dewan Jejarum MBSA, Seksyen 11, Shah Alam dengan bertemakan kale ungu. hah, meh aku nk kenalkan dgn sedara baru dlm family aku yg dtg hari tu.

Ruhil Zahyra. nama nk glemer je kn ! haha

mase dok bersiap-siap nk g kenduri ni, mkcik aku merangkap mak Zahyra mintak tolong pegangkan dy kejap. tyme tu aku da bersiap da. cepat lg tangkas bukan ! *muke belagak blogger-emoticon.blogspot.com

hah, ni 5 saat pertama.

masuk 4 saat kemudian.

2 saat lepas tu. haha !

memang la budak ni langsung tak nak dok diam. ke budak tu yang tak suke aku pegang?? haha ! tak bease kot nak dukung2 baby nih. adik2 semua da beso2. nak menunggu anak sendiri, lama lg kot. haih. maaf ye Zahyra syg. heh, berpeluh-peluh kot aku menjaga Zahyra walaupun hanya untuk beberapa saat. blogger-emoticon.blogspot.comhoho.


hah, tyme kenduri ni jugak laa aku+mereka2 dapat brsua muka. al-maklumla, sumeny blajo jejaoh. ade yg da kerja la bgai. tyme2 gini la kami dapat menggedik bersama. hoho. itu pun ada yg tak dapat dtg. siapa mereka2 tu ye? jeng jeng jeng ! konon suspen laa. haha !

sepupu-sepupu saya !
eh, sorg kt belakang tu je yg mkcik da tp bru lepas matrik.
atok muda la kate kn. blogger-emoticon.blogspot.com

jadi penyambut tetamu kejap.
semua anak-anak dara woh ! blogger-emoticon.blogspot.com

pelamin mereka.

ni la pkcik aku brsama isteri dy.

haih, tengok orang kawen ni perasaan untuk berkahwin turut meluap-luap. haha ! spe laa jodoh sy gamakny ye. blogger-emoticon.blogspot.com hoi ! belajar pun tak abeh lagi. toksah nk berangan lg le kak oi.blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment