Thursday 6 October 2011

balek+kek !

hey yo ! wah, lme naw rsenya xmenaip ye. haha. poyo-poyo padahal xsampai seminggu pun. hah, gamaknya sbb pe laa da lme xupdate kn. bz dgn assgnment kah? atau bz brdatingan dgn jejaka2 kah? oh, tidak tidak ! berdatingan brsama family trcinta kot weh. siyes homesick ! blogger-emoticon.blogspot.com *ngade gile la! padahal da final year da. haihblogger-emoticon.blogspot.com*.

hah, amek kaw ! muke tu bkn maen bersinar ceria lg kn
bile da jejak kaki turun dr bas. blogger-emoticon.blogspot.com

hah, nk habaq mai. sepanjang2 cuti kat uma tu, memang jadual padat sendat serta mampat lah ! dgn kehadiran sedara-mara berkampungan kat uma aku. meriah ! lagi2 ahad lepas 2hb October 2011 bday cousin+adk aku. alang-alang da berkumpul tu, nyambut sekali laa. jenuh ni g carik kek dgn mkcik-mkcik aku. smpai sesat2 jalan. hoho.

kek ! menarik bukan. hoho blogger-emoticon.blogspot.com

hah, perasan tak kat kek tu ade perkataan "bai bai bai fahmi"? pe mksud "bai bai bai" tu ye? "bai bai bai" tu bermksud, baithy baidurie baizilah. adik beradik aku le tu. nk tulis nme pnuh tak mcm panjang berjela2 la plak kn. kenapa tulis tiga2 skli? hah, jwpn yg mudah ! kami menyambut ulang tahun kelahiran pada bulan yg sama. si fahmi tu spe lk? fahmi tu cousin aku laa. bru drjah 3 xslh. heh, perlu ke nk tanya2 soalan ps2 jwb sendiri? oke, jwpn yg cukup simple. blog aku, sukati aku la nk tulis cmne pun ! hahaha ! blogger-emoticon.blogspot.com

siyes weh selagi kek tu wujud dalam peti ais uma aku, kerja aku asek dok makan sesje. aku ckp ngn mak, "akak asek makan je kan mak". mak aku cakap, "xpela. dok uma, makan la byk mne pn. bnde makanan ade, makan je". hah, +ve gile mak aku kn. eh,gmbar kek je la yg aku dpt kongsikan dgn anda2 semua ye. gmbar laen2 MAAF. xleh publish kt public. bkn kerana kami membuat sambutan sambil tidak berpakaian ye. paham2 sendiri la. hoho.

isnin, 3 October 2011, masa untuk pulang U tercinta ! haih blogger-emoticon.blogspot.com. hah, nk cite lg nih. kejutan budaya yg amat sgt kot bile naek bus SANI express time balek ri2. da rse mcm naek flight woh ! sbb pe? haa, ade tv kecik weh kt setiap seat siap ngn headphone kaw ! aku xtwla aku je yg jakun+batak tak pernah rse kn. hoho.

dekat seat aku.

setiap seat ade ! canggih beb !

muke xberseri lgsung ! blogger-emoticon.blogspot.com

ape je yg ditayangkn kt tv tu gamaknya ye. heh, kt tv tu ade mcm2 option. touch screen woh ! ade wayang, lagu, info dan macam-macam lagi. semua update2 belaka. sepanjang2 prjalanan tu kerja aku melayan cite je la. best best ! smpai xsedar da sampai kuantan. rse mcm xnk turun bas pn ade. haha ! akhirnya, berkat kasih sayang kwn aku tuk amek aku kt terminal, sampai gk la kt U tercinta ni kn. haih, bile laa nk bulan 11 ye. xsabar nk balek weh!! arggh ! blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

  1. giler best bas sani..nak balik naik bas sani la..hahaha..dah lama xbalik naik bas..(^_^)

    ReplyDelete
  2. best kan ! kalau ade perkara maksiat mcm dlu2 atas bus tu pn xpe. xde la nk memandang sgt mate ni ke arah mereka kn. hoho :))

    ReplyDelete