Tuesday 13 September 2011

menggedik !

hey hey. tensen weh sejak2 balek U nih. adoi la. ramai org kate "best la da taon akhir. kejap lg grade ah. leh kawen daa ". tang kawen tu mmg best tp azab nak grade tu tipu semata2 ! lg pening ade la hoi. dengan subjek yang tak boleh nak register, dgn project final year lagi. adoila. lame2 gua boleh botak woh.

sambil2 nk hilangkn tensen ni, tertengok balek gambar2 mse cuti dulu. py la happening tak hengat ! model tak bertauliah la katekn. haha. saje mahu nge share. :)

tepi tasik shah alam :











funfair ! *yeyeh ! melompat konon2 macam kanak2 riang

entrance.

carik duet nak beli token. haha

naek paris wheel ! *btol ke tah nme dy. hoo

kete langgar-langgar org.
siyes senak perot maen bnde alah ni
gelak terkekek2 py pasal.

muke riang bahagia ! wee~

naek UFO ! haha

lantak la org nk kate aku budak2 ke ape kan. mmg best la naek UFO ni. paling xleh lupe membe sebelah aku tu terpekik terlolong "pening..peninggg..nak muntahhh...erkk erkkk" (erkk erkk tu kate beliau angin dari perot) berulang kali. haha ! aku yg macam2 gayat ni pn xjd nk trgayat lps dgr dy terpekik2 cm2. bergelak berdekah lg ade. dok melepak ngn dorg kat kedai makan smpai tgh mlm beb. haha ! balek uma, sprti bease, ngadah je la telinga ni menahan bebelan maut mak aku. hee~

0 comments:

Post a Comment