Monday 12 September 2011

selamat hari raya !

hah, xterlmbat lagi kot kn kalau aku nk wish SELAMAT HARI RAYA !
raya taon ni meriah weh dgn kehadiran mereka dlm hidup aku iaitu KAWAN-KAWAN ! bkn la nk kate raye taon2 yg sudah aku xde kwn..ade mmg ade tp jaoh2..taon ni, byk woh kwn2 bru yg dtg brye kt uma..best2 ! siap bwt konvoi lg g brye uma mereka2 yg sepraktikal ngn aku ri2..gempak kn..meh tengok2 pic rye aku..xnk tgok sudah la..

haha ! malu doh.

ngn cousin aku. muke dy ala-ala mia kn. kn kn


tyme nk balek kg nih.
singgah makan jap kat masjid.

brgambo kt kawasan uma tok teh. best woh !

kami ! :)

hah, lepas brye kt kg Perak, balek2 uma tu byk naw plan kua berye..antareny beraye dngn mereka laa...hoho

kat uma kak ila. dihidangakn ngn mcm2.
tose+nsik. yg pling xleh bla,
tempoyak dia. pehh !

menggedik kt luar uma hajar lak.
ni bru2 smpai terus nk mggedik.
pe cite tah. haha

da abeh beraye.

konon2 nak buat gamba candide la kot kn tu
yg pndang tempat laen. haih

tu muke nk tahan asap rokok amar. haha

uma en. zul.
nak balek da. lepas brye uma en. zul.
tyme ni da dkt2 kul 11 kot.

berye py psl smpai pkul 12 lbeh kaw bru smpai uma..hoho..tadah telinga je la weh tahan bebelan mak aku..esokny, kua lg..pendek kate spjg2 minggu terakhir b4 balek U tu, aku kua sesje..balek smpai tengah2 malam kaw..haha ! se bebel-bebel mak aku tu pn, hati dy phm ank dy weh..hoho

eh, lupe..tyme rye ri2 aku sempat merayau g teluk batik nun dgn cousin2 aku..best gile la weh..xsabo nk rye lg taon dpn..haha

kami semua kat tepi laut woh.

merenung pe tah. *poyo-poyo je

hah, muke aku same ngn belon tu x?
sme kn. kn kn??

aha..tu le serba sedikit tentang raye aku..raye korg cmne? harap2 la meriah gk ye hendakny.. :)

0 comments:

Post a Comment