Monday 12 September 2011

show time !

hamboi tajuk post..show la sgt kn..haha..sprti yg telah d nyatekn dlm post b4 ni, sje2 la nk mencanangkan pemakaian aku mse dinner emery ri2 kn..*mcm la cantek+bagus sgt. haha !

mse ni siyes xde IDEA lgsung nk pkai bj pe..duet byk abeh da shopping bende2 ngarut..thanks la kepada cousin sy yg membntu secara mati-matian mgabeskn duet-duet trsebut semasa shoping ri2 kn..hoho

last-last ! hah, tema bollywood kaw yg aku pkai..pehh..de membe aku ckp, "da mcm aishwarya rai"..haih ! jgn nk nipu sgt la whai sahabat2 ku..

membebel sesaje gambony mne kn..haha

jeng jeng ! kat entrance.

aku tah pndang mne2 tah.

gua brgambar ngn aladdin beb.

uncle Tan ! mish u la.

sesi berinai brsme kak ila (org "muda" paling hot d kalangan ktorg. haha ! )


cantek kn tangan aku ! xde pic close up dekat2 la.. :(
btw, Amar pn nk berinai gk tu..gambar bunge mawar lg kaw..hoho

antara sajian yg d hidangkan. Chinese food !

siyes weh senak gile kot perot aku tyme makan ritu..ade bpe hidangan tah, xingt..tp style chinese ni hidang lauk dulu sesje, last2 bru nasik..pelik..tp pelik2 pn ktorg belasah je..tiap2 hidangan aku bedal..haha ! puas hati beb !

antare artis yg d jemput mlm tu usop wilcha+nash..mmg best ! tyme tu gk la hati ni da terpaut pd si dia..ececeh..*bkn usop wilcha or nash tw ! jgn slh fhm ye. :)

0 comments:

Post a Comment